Helgplaner

Ska prova något nytt i helgen. ska med familjen E åka till värmland och titta på svenska rallyt. jag kunde inte vara mer ointresserad, men sambon tycker det är kul och vi kom fram till att det är skönt att komma iväg en helg.
Vi har hyrt stuga med bastu och badtunna. Där skulle jag kunna hänga hela helgen:)
Men det ska bli mysigt ändå bara att ha en anledning att vara utomhus. Hoppas barnen kommer tycka det är ok. kommer bl a ta med ett lektält som vi kan lägga fällar i så de har en lekplats. Sen blir det korvgrillning och varm choklad på det. Men vill barnen åka tillbaka till stugan är jag nog den första som anmäler mig frivilligt att köra hem dem....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0