Julafton

Har nu landat på jobbet och ska hugga in på frukosten, yoghurt musli och ägg på menyn.


Har haft PT timme på morgonen, det är som julafton varje gång jag ska dit. Jag längtar och vet aldrig vad som väntas. och efteråt är jag nöjd och längtar tills nästa gång. Nu är den kommande utmaningen att jag ska träna styrka själv en gång innan nästa PT timme som tyvärr är den sista. Sen ska jag klara av att stå på egna ben, wish me luck.


Igår blev det lite löpning också, vi var tre stycken som bara skulle ta ett varv på rundan vilket blir 3km. Så den här gången var målet ett lite högre tempo samt att jag inte skulle stanna nåt. Erkänner att jag vid ett tillfälle gick mellan tre lyktstolpar, men är nöjd ändå. 3 km avklarades på 15 min. En av mina löpkompisar var snabbare vilket var perfekt för jag ville inte ligga långt efter honom. Hade jag sprungit helt ensam hade jag säkert inte hållt samma tempo.



Det går bra nu, like a lot!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0