Helgen

Fredag-Hade min 22-åriga brorsson på middag och jag kände mig riktigt gammal. Livets frågor gicks igenom som nybliven singel efter ett 3års förhållande undrar han om man träffar nån ny, komemr han nånsin ha råd att flytta hemifrån, kommer hans vikariat bli fast tjänst osv. Det enda jag kunde säga är att allt det där kommer bli av i sinom tid. Man får vara glad över att han kan prata med mig om allt:)

Lördag - karantän efter som mina barn slutat vara friska barn och lilla var magsjuk på natten. Börjar bli van att ställa in alla planer:(

Söndag - kom fina mamma på besök från Småland. Det fikades både en och två gånger. Kände mig som en hetsätare när jag visste att jag nu förbrukat min 3e och sista dag denn här månaden. Passade även på att trycka i mig en del godis på kvällen bara för att liksom. Inte det bästa kanske...men det var gött! Tur att det är en kort månad;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0