Påsk

Ja vad säger man, det är alldeles för lätt att falla in i gamla vanor. på nolltid faller jag in i soffpotatisläge.


Spenderade påsken hos familjen i Småland. Man kan tro att jag aldrig sett mat eller sötsaker, blev två dagar som gick i frosseriets tecken.


Motionen lyste med sin frånvaro fast jag packat med träningskläder. Tur att man iaf var ute och gjorde saker som krattning och rensning av stranden och små promenader.


Hur som haver är jag i en svacka. Håller på att filar på nån ny utmaning som jag ska försöka pracka på nån av mina vänner. Det är ju det som verkar fungera bäst för mig.


 Nu ska jag försöka köra pulverdiet i tre dagar så jag ska slippa känna mig så svullen. Sen hoppas jag på att få tummen ur röven och hitta tillbaka till träningen igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0