Kost o motion

Ja hur går det med kost o motion då. Nja...kosten funkar utmärkt till efter lunch, kanske ska ta påsken o analysera tiden därefter lite mer. Måste planera mer o ligga steget före. På sista tiden när det börjar bli dags att laga middag har jag inte ens funderat över vad vi ska äta vilket resulterar oftast i Vad har jag hemma, Vad går snabbast och mycket märkligt men det blir inte alltid de bästa alternativen.... Har ätit både pannkakor och snabbmat denna vecka. Inte så färgglatt om man bortser ketchup och sylt. Motionsfronten då? Har varit lite begränsad med billös och sambo som jobbat kvällar, plus en dos latmask. Men två dagar blev det ju en powerwalk innan jobbet. Har gått till o från jobbet tre dagar 40 min per dag också. Idag var jag förbi ett köpcentrum o promenerade hem tog 40 min. Alltid nåt iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0