Grönt

Att man alltid ska måla fan på väggen.

Besökte vårdcentralen imorse och dra på trissor jag fick komma till läkaren 20 minuter FÖRE utsatt tid, det är inte enligt min erfarenhet det vanligaste.


Läkaren grävde ordentligt under armen innan han ens hittade knölen, han lugnade mig med att det var nån muskelgrej men att den nog inte kommer försvinna. Passade även på att undersöka brösten så det var bara att rulla ut taxöronen och få det överstökat. Ingen situation jag är bekväm med även om han bara gör sitt jobb. Men nu i efterhand är jag verkligen glad att jag tog tag i det och respekterade knölen och sökte hjälp för den.


Så idag finns det inga ursäkter att gräva fram muffins i frysen, men känner jag mig rätt vänder jag väl på det och tycker att jag kan fira med muffins....ajabaja


Taxöron;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0