Dagens lunch



Blev idag en av mina favoriter, antipasto. Dagens mellis blir ett äpple och ett ägg.

Ikväll blir det löpning på schemat, har bokat 6 km med en vän hoppas hans knä klarar det. Skillnaden på löpning vs gruppträning är att löpningen är under en kortare tid så nu börjar jag göra övningar där hemma efter löpningen för att jag ska få ihop en timmes motion. Vill ju liksom förbränna lite också;)

Imorgon 6,30 är det min sista PT timme :( Sen ska jag klara av att stå på egna ben. Läskigt! Sambon har dock lovat att hänga med mig på gymmet i nästa vecka så jag kan känna mig tryggare. Jag vet att jag kanske är fjantig men jag måste alltid ha hjälp att sparkas igång innan jag känner mig trygg på nya saker och kan köra vidare på egen hand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0