Måndag

Det var den här dagen. Hade en hektiskt dag på jobbet och hela veckan kommer se ut så, men jag gillar utmaningar. Hoppas bara på att känna att en del faktiskt blivit gjort oxå. Stora fick med sig en kompis hem från dagis, kul med lite rulle här hemma. När sambon kom hem bytte jag om o drog ut och sprang igen. Det var tredje gången ute, nu kändes det skillnad. Inte bara tråkigt o jobbigt. Den hör gången kände jag att jag kunde springa längre sträckor än tidigare, hade bättre löpmusik i öronen också. Ska verkligen försökabatt bara jobba på att springa rätt långsamt o bara satsa på att försöka springa så länge som möjligt utan att avbryta med gång. Hastighet får komma längre fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0