Tränad

Löpbandet var min vän idag. Bestämde mig för att köra en timme lite hur jag ville. Körde jogg i hastighet 9,5 och 0,5 lutning 5 minuter och promenad/lunk lutning 4 hastighet 6 i två minuter. När det närmade sig en timme konstaterade jag att fan jag tar mig igenom milen. På 1 och 12 blev det en mil. Underbart var det Sen kan man se det som att milen kostade mig ca 50 kr kilometern, då jag hade en fin gul bot på bilen när jag kom ut. Men jag orkar inte vara bitter. Vadå jag har ju tagit mig igenom en mil;) Nu är jag med stora på dans, som hon hat längtat. Hoppas det lever upp till hennes förväntningar. Efter det här blir det semmeljakt:-) Onödig men trevlig info, 700 kcal förbrukades enligt löpbandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0