Sällskapssjuk

Jag är riktigt sällskapssjuk, vill alltid ha nån med mig i mina "projekt" vare sig det gäller träning eller skippa sötsaker. Behöver hjälp att sparkas igång men sen går det oftast på egen hand.

Just nu har jag värvat två kompisar för att kämpa med sötsakerna, jag är så svag gällande det men har jag nån att stå till svars för sköter jag mig. Så nu är dealen iaf att under ett års tid får vi äta sötsaker som godis, chips, glass o kakor 3 ggr per månad. Då styr man ju själv hur man vill portionera ut dem. Vi som klarar hela året kommer självklart belöna oss :)

Hur är du? Kör helst själv eller vill ha sällskap?


Kommentarer
Postat av: Elins viktblogg

sv: Hehe, jaaa det känns skönt på nåt sätt att hon valde att visa dessa bilder så man fick se sanningen. :) de är människor - precis som vi! ;)

2011-01-08 @ 21:03:56
URL: http://hejaelin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0