Lördag

Tänkte börja dagen med att vara hurtig, Stora skulle hänga med till träningen. Vi gör oss redo sätter oss i bilen och bilhelvetet startar inte. Not happy, skitgrinig blev jag. Ombytt och klar och redo att möta löpbandet kände att hela dagen var förstörd om jag inte fick träna (aldrig haft en sån känsla!!!). Så jag är nöjd över mitt beslut att vi skiter uppenbart i bilen går och handlar ett busshäfte och tar bussen till gymmet. Populärt ställe tydligen, alla 10 löpband var upptagna så jag hängde lite med roddmaskinen sen blev det 45 min gång/löpning 6 km.



När vi kom hem vart det bonus, då några kompisar med barn var över en sväng så vi slängde ihop lite lunch och barnen fick leka av sig. Härligt avbrott på dagen. Ikväll åker vi iväg till familjen E på middag, har inte setts på länge så det ser vi fram emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0