Frukost dags. Nu när jag försöker komma i ...

img_0251 (MMS)

Frukost dags. Nu när jag försöker komma i form så kör jag ändå ingen diet. Tycker överlag att jag äter rätt ok mitt problem har varit allt jag stoppar i mig mellan måltiderna. Inte en dag utan snask liksom. men på matfronten har jag varit dålig på grönsaksfronten så nu försöker jag ha grönsaker/frukt till varje måltid. Jag hade tidigare ätit en likadan frukost men nu har jag lagt till paprika o kiwi. Jag tror att det är de små förändringarna som gör det i det stora hela:)


Kommentarer
Postat av: Matilda

precis så där tänker jag också med maten! Kör man all in från början så tror jag man tröttnar fort =)

jag har valt din utmaning till denna veckan. 10.000 steg om dagen! kom gärna med en ny till nästa vecka! KRAM

2011-01-24 @ 17:52:08
URL: http://nomorechips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0