Eko

Imorse när jag öppnadp kylskåpet verkligen ekade det där inne. Idag har jag äntligen handlat, nu känns det bara underbart att öppna kylen.

När jag handlar tycker jag om att kolla in andras kundvagnar och deras innehåll, idag fredag typisk mysshopping med chips och läsk. Kollade i min kundvagn och blev riktigt nöjd. Det var färgglatt av frukt och grönt, köpte så mkt av den varan att det inte ens fick plats i en plastkasse, det fanns keso, kesella, fullkornspasta bla. Visst att jag också hade lördagsgodis till stora, fredagsgodis till karln och cola light till mig. Men överlag så är jag supernöjd och tycker inte att matkassarna kunde sett mycket bättre ut.

Nu gäller det bara att allt ska ätas upp:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0