A och O

Märks på en gång när det slarvas med maten, idag när lunchen skippades och blev några tomma knäckemackor så märkte jag hur jag slängde i mig middagen så jag fick magknip som bonus. Och efter middagen har jag varit sååå sötsugen...tur att inget fanns hemma och att barnen var vakna så jag inte kunde smygäta nåt.


Nu har det lagt sig och jag kommer nöja mig med en kopp te ikväll.


Att det ska vara så svårt och en sån där läxa man aldrig verkar lära sig. Ska ladda med några påsar pulver typ nutrilett, bra att ha i lådan på jobbet som mellis. Det enda som finns att införskaffa på mitt jobb är en sån där godislåda, en mini kiosk där allt kostar 10 kronor och det är bara godis. Måste ligga steget före.


Kommentarer
Postat av: Linas inredning

Ja det är svårt med det där sötsuget! Jag brukar ha några sådana pulverpåsar från Naturdiet på jobbet att kunna ta som mellanmål. Godast är päronsmaken :)

2011-01-11 @ 22:36:29
URL: http://linasinredning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0