Träningsvärk

Jösses vilken träningsvärk jag har idag, darriga ben och darriga armar. Kontorsjobb med stillasittande som jag har räknar jag med att den kommer bli saftigare under dagen. Igår var verkligen en sån dag jag var übernöjd med min träningsinsats. Jag är egentligen en sån som försöker fuska mig genom passen och försöker inte ta ut mig så mycket utan vill bara ta mig igenom passen. Men nu verkar det som det är på väg och vända. Det är ju så häftigt att märka att man faktiskt orkar mer än man tror.



Ikväll väntar en powerwalk med en kompis, hoppas musklerna mjukas upp så vi får upp ett tempo. I vanliga fall hade det blivit en fika eller nån öl när vi ses men nu är ju motionen ett intresse från min sida och han har slagit vad med en kompis om vem som tappar mest i fettprocent till midsommar så det är bäst att vi rör på oss när vi ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0