Skål



Gotti gotti efter träningen, en smoothie och några bitar ost blev det.

 
Vilken service det var på Sats idag. När jag kom dit var det fullt på Mini (barnpassningen) Några barn skulle bli hämtade typ samtidigt som mitt pass började. såg instruktören och frågade henne om det var ok om jag smög in nån minut försent. Gulliga hon sa ok PLUS att hon plockade fram redskap o undrade hur mycket hon skulle ladda stången med. Det är redan ett av mina favoritpass, nu är det en favoritinstruktör också som gör det där lilla extra.


Hade plats längst fram och det enda jag kände att jag kunde ge tillbaka var att jag kunde ge järnet. Och om jag gjorde, under passets gång trodde jag nog att jag skulle kollapsa mer än en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0