Komma i form

Vad jag är glad över att jag tog tag i mitt "träningsliv" som inte fanns i oktober. Jag har ju inte haft bråttom men nu visar det iaf resultat. Köpte ett par målbyxor i storlek 28, sitter fint nu.


Grävde fram ett par oanvända jeans fortfarande med prislappen kvar som jag köpte precis innan jag visste att jag var gravid med lilla. Imorgon ska jag ha på dem för första gången. Älskar att klä på mig nu. Annars har jag bott i klänningar och tunikor, visst det är fint och får komplimanger för att jag är uppklädd. Det som är med alla mina klänningar o tunikor är att de MÅSTE kunna dölja magen som är mitt stora problemområde. Nu kan jag äntligen välja någorlunda vad jag vill ha på mig inte vara tvungen till att dölja magen.



It feels greaaat!!! Nu gäller det bara att fortsätta och inte gå tbx till soffpotatislandet!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0