Dagens plan

Idag står det träning på schemat igen :) Det är galet hur bra jag mår av träningen, när man är inne i det så är det svårt att förstå att man kan låta bli att träna. Jag hoppas fortfarande att jag inte bara är inne i en period med träning. Ett tecken på att jag alltid mår bättre av träningen är min sambos kommentar när han tyckte jag var grinig, Åk och träna så du blir lite gladare. Och mycket riktigt jag lämnar väl tjurigheten på gymmet. Idag är det Body Pump på schemat, ska väl göra mitt bästa med så mkt vikter som möjligt. Men jag tycker det är svårt att komma ihåg hur mycket vikt man har till varje övning, jag tittar mest på de andra och försöker ha lika mycket eller mer.



Några tips på hur jag ska komma ihåg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0