Så trött så trött



Den senaste veckan har jag somnat på soffan tre gånger, kan tillägga att jag aldrig somnar på soffan. Senast igår somnade jag innan 21. Sambon var och besiktigade bilen och stora vaknade till och var kissnödig vid 21 kom in i vardagsrummet och undrade varför jag sov på soffan, minns inte vad jag mumlade till svar...


Så det är klart att jag börjat analysera. Är det bara februaritrötthet?? Vad kan jag göra jag sköter ju träning och sömn den enda bristen jag kan komma på är maten, har slarvat på mellisfronten och lite på middagarna. Idag har jag iaf laddat med frukt på jobbet och planerat en bra middag. Ska prova på att göra tonfiskgratäng med pasta. Hoppas att barnen gillar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0