Den vita drogen


Det där rackarns sockret, kommer alltid spöka för mig. Bakade en rulltårta ikväll då min  pappa kommer imorgon. Chokladsmörkrämen smakade jag av och min första tanke var att fan jag tömmer skålen, vem ska få veta liksom.....How bizarre!!! Tänkte tanken seriöst!! Nu gjorde jag inte detta typ enbart för att jag konstaterade att jag kommer må riktigt illa plus att jag måste baka nåt annat då till imorgon. Vilken drog, min drog!



På lördag blir det kalas hos familjen A för två av barnen, det kommer bli en riktig kakbuffé m bl a kladdkakemuffins, semlor o marängsviss. Vi ska dessutom stanna över på middag där. En riktig prövning vill jag säga. Har ju en "kak/godis" dag kvar denna månad men jag vill ha den nästa vecka när sambon fyller år. Ska göra mitt bästa för att inte freaka loss på bakverken.




Då känns det bättre att jag köpte 2kg morötter idag, så här blir det väl morotsstavar till helgsnackset.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0