Söndagsmiddag

Lasagne blev det idag och det tycker jag är en rätt som man aldrig kan bli hundra på att den blir god varje gång. Idag rensade jag kylen på grejer hade ner morötter och zucchini i köttfärssåsen och keso mellan lagren för att bara ha en mindre mängd bechamel på toppen. Den här gången blev maten perfekt, barnen tog om 1 gång ch sambon 2. Det är alltid ett säkert betyg på att det blir bra. Jag tog bara om grönsaker ( bra där)



Har varit sötsugen några dagar nu, så tog en promis och införskaffade denna som jag tänkte gå loss på när barnen lagt sig. Sambon är iväg och jobbar jag blev inte överlycklig när han snodde med sig halva chokladkakan, men jag är glad över det jag får.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0