OMG

Herregud, helt otroligt rent ut sagt amazing!!


Jag har satt personligt rekord idag, körde löpbandet idag och jag har tragglats ett tag med det och kört taktiken: 5 km hur jag vill, det har alltid varit minst 2 i lutning vilket har varit jobbigt och det känns som jag mest gått men det har ju klart varit intervall träning ändå.

Pratade med en av mina vänner som börjat träna o använder löpbandet. Hennes målsättning är börja ena veckan med att klara springa 1km nästa vecka 2km osv tills nån viss gräns of course.

Jag tänkte att jag skulle satsa på 2 km idag att det borde jag klara att springa på lutning 0. Det blev 7 km. Helt outstanding, har aldrig i hela mitt liv nånsin sprungit så långt. Me so happy!!

Ps. har en väldigt stöttande karl, när jag berättade för honom var kommentaren: det är ju svårare att springa i lutning.... Jag sa: No shit sherlock


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0