Bitter

Sitter och är lite bitter men det drabbade bara mig.

Skulle på ett pass idag och var ute i hyfsad tid, problemet på min anläggning är brist på parkering. Det var fullt i parkeringshuset där Sats har sin parkering, väntade där i 7 minuter i hopp om att det skulle bli en plats ledig. Icke. Så jag cirkulerar i närheten och har tur och hittar en parkering. När jag kommer in till anläggningen, tar av mig skorna så börjar de ropa ut namnen på väntelistan. Jag har alltså med några sekunders marginal missat passet. Idag skulle jag gått på passet och sen kört 30 min kondition. Sa som det var i jakten om parkering, men det gav ju mig givetvis ingen plats för det. "In the heat of the moment" blev jag så besviken så jag satte på mig skorna och gick, var en riktig bitterf****.

Så nu sitter jag här otränad o bitter men vad fan hjälper det!!!


Gillar anläggningen  och flera instruktörer. Nu har jag bokat om flera av mina kommande pass till anläggningar som ligger lite längre bort men med bättre parkeringsmöjligheter. Hoppas jag vänjer mig vid dem:(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0