Spärrad

Hoppsan, jag är tydligen sämst på att avboka mina pass på SATS. Missar man att avboka 3 pass på 3 månader blir man spärrad för bokningar i 3 veckor. Slarvigt jag vet men nu var jag där. Är spärrad till 9 April vilket känns surt men så kan det gå. Gick igenom min mail och hade fått detta;

Hej!

Tack för att du använder SATS bokningssystem för att boka din gruppträning!

Vi har noterat att du inte har utnyttjat din bokade plats på tre klasser inom de senaste tre månaderna. Då du inte deltagit på de tre bokade klasserna får du en tillfällig bokningsbegränsning i tre veckor. (från 2011-04-03 - 2011-04-23 ) Redan bokade klasser avbokas inte så glöm ej att avboka dem om du ej kan närvara.

Under tiden är du självklart välkommen att delta på klasser, men då ber vi dig att hämta biljett på ditt träningscenter samma dag som klassen äger rum eller utnyttja de drop-in-platser som finns att tillgå.

Vänligen kontakta ditt träningscenter om du har frågor!

Du vet väl att du kan boka och avboka klasser via din iphone eller på m.sats.com

Med vänliga hälsningar

SATS

Jaha då får man väl vända det till nåt positivt....Jag och gymmet kommer numer bli polare på riktigt då jag inte har så mycket annat att välja på förutom löpningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0