Planer

Smider planer för kost o träning. Insåg att vi drar på semester till solen om en och en halv månad, hör måste det fixas nån sorts form. Händer inget m vikten så jag måste väl tydligen se över kosten på riktigt nu. Så från nästa vecka är tanken gällande träning 3 pass styrka o 3 pass löpning, låter väl inte omöjligt? Kosten tycker jag ändå är svår av nån anledning är sån periodare på om jag tycker det är kul att planera eller laga mat eller om jag bestämmer dagens middag när jag ska börja laga den. Men det är väl bara att ta sig i kragen. Är dålig på att följa dieter men ska väl slänga fram mer grönsaker o äta lite mindre portioner.Och se till att inte missa mellanmålen!! Imorgon ringer klockan tidigt = dejt m gymmet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0