On my own

Tog mig iväg i morse fast jag låg i sängen och försökte hitta på ursäkter till att slippa. Så nu har jag avklarat mitt första egna styrketräningspass. Timmen gick väldigt fort, kände mig lite vilsen då det bara var lite grövre killar på friavikts sidan. Man jag sneglade inte på nån annan utan fokuserade bara på mitt. Ser faktiskt fram mot nästa gång och jag hoppas att jag får lite besök av träningsvärk.


Kör ett program för hela kroppen och min PT sa att jag kan köra på det här i 6 veckor. Hoppas redan nästa vecka kunna öka vikten på någon övning. Ska bli så intressant hur utvecklingen ser ut med vikterna, kommer man orka mer liksom:)


Härlig frukostbelöning när man kom till jobbet m yoghurt, musli, ägg o te. Har dessutom hunnit med ett äpple o en banan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0