Lördag

s

Började morgonen med en ny bekantskap, omelettmuffins. Det är precis som det låter, bara ett trevligare sätt att  servera på. Hade skinka, lök o paprika i. Gick hem hos mig och sambon, ingen succé hos kidsen. Men ett kul sätt att variera frukosten och ett bra mellanmål.

Idag var ju planerna m familjen E inställda. Jag blev genast rastlös på förmiddagen och hade flax när grannen frågade om jag ville med och springa. Han skulle lämna tillbaka en hyrbil och så sprang vi hem därifrån. Blev drygt 4km, sen var jag duktig o körde lite övningar hemma typ utfall, dips, planka o armhävningar.

Sen blev det köpcentrum för stora o moi. Blev bara basic shopping linnen, underkläder. Passade på att köpa ett graffitti nagellack som stora o jag testade, flopp!!! Tycker bara resultatet blev allmänt sunkigt:(



Har haft en trevlig familjekväll med hyrfilm, familjespel och god middag med biffteki, matvete, grönsaker o tzatziki.

Mitt lördagsgodis blev en härlig blandning och min älskade cola light.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0