Avklarat

Då var mitt andra styrkepass på egen hand avklarat. Idag var det lite tungt kände mig lite mör i kroppen. Dock lyckades jag höja vikten på en övning idag, hoppas på mer av den varan.


Ska försöka se över lite fler övningar så jag kan variera programmet lite. Ska se över vad jag lärt mig och rådfråga några vänner som kan träning.


Idag var Lilla klart bättre efter att vi fått salva till ögonen. Hoppas på att hon kanske blir frisk tills imorgon. Sambon blir nog hemma med henne imorgon också. Imorgon drar jag till J i Strängnäs efter jobbet, ska bli skönt att slappa o bara prata strunt och få sova en hel natt utan barn som kommer upp i ens säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0